Vast Kantoor
Workspaces details

Wat houdt deze workspace in?

Een vast kantoor bij Businesscenter De Regio biedt exclusiviteit, privacy, een professionele uitstraling, flexibiliteit in ruimte en groei, toegang tot voorzieningen en diensten, evenals ondersteuning en netwerkmogelijkheden. Het stelt je als ondernemers in staat de ideale werkomgeving te creëren en je bedrijf naar een hoger niveau te tillen.

Als huurder van ons vastekantoor profiteer je van tal van voordelen. Je hebt 24/7 toegang tot de faciliteiten, zodat je kunt werken op jouw eigen tempo en volgens jouw eigen schema. Onze professioneel ingerichte ruimtes zijn voorzien van bureaustoels, bureaus, 1 kast en een ladeblok en comfortabele voorzieningen zoals airco. Bovendien bieden we hoogwaardige IT-infrastructuur, snelle internetverbindingen en ondersteunende services, zoals berichte service en postontvangst.

 

Naast de deze werkplek bieden we ook mogelijkheden voor netwerken en samenwerken. Onze gemeenschappelijke ruimtes zijn ontworpen om interactie en synergie tussen verschillende bedrijven te bevorderen. Je kunt profiteren van de waardevolle contacten die je kunt leggen en ideeën uitwisselen met andere ondernemers en professionals in onze levendige zakelijke gemeenschap.

Wendy Exelmans

Hospitality Manager

wendy@bcdr.be
+32 14 49 17 00

Meer info? WhatsApp ons!

Scan de QR-code met je mobiel om direct een WhatsApp-gesprek te starten

Inbegrepen
PROFESSIONEEL EN EXCLUSIEF

All-in service

Als gewaardeerde vaste huurder geniet je van onze uitgebreide all-in service, waarbij we zorgen voor al jouw wensen en de nodige faciliteiten. Zo kan jij je volledig focussen op je werk en groei.

Onthaal & Receptie

We begroeten jou en je team steeds hartelijk aan onze receptie en begeleiden jouw gasten graag naar de juiste bestemming, zodat ze zich meteen op hun gemak voelen.

IT & MultiMedia

Onze vergaderfaciliteiten zijn uitgerust met alle moderne technologische voorzieningen, waaronder TV-schermen, clickshare-applicaties en soundbar.

Post & Print

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Schoonmaak & Onderhoud

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Parking & Laadpalen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Terrassen & Bar

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Event Catering

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Event Planning

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

2 Werkplekken
all-in service
425 /per werkplek
8u gebruik van vergaderzalen/flexkantoren

Alle prijzen zijn excl. BTW

3 Werkplekken
all-in service
350 /per werkplek
Poets +75 Euro

Alle prijzen zijn excl. BTW

4 Werkplekken
all-in service
275 /per werkplek
Poets +100 Euro

Alle prijzen zijn excl. BTW

Samen bouwen aan een sterk netwerk

BUSINESSCLUB DE REGIO

Businesscenter de Regio is verbonden met een bruisend netwerk van ondernemers. We geloven in synergie en van ideeën tussen onze huurders en Businessclub De Regio.
Kom bij ons werken, netwerken en groeien in een omgeving die jouw zakelijk potentieel stimuleert. 

BLOG

Inspiratie voor het brein

Zelfstandige & Freelancer

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida.

Business meetings

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida.

Evenementen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida.